Almanya'da bir konferansta verilen Windows Server 2008 R2 Key'lerimi satıyorum. Satılacak KEY tamamen yasal olmasının yanında ihtiyaç fazlası olduğu için satılmaktadır. Alışveriş tamamlandıktan sonra alıcının onay vermesi ile KEY gönderilecektir. İsteyen arkadaşa indirmenin yapılacağı program da gönderilebilir.

Windows Server 2008 R2 Standard ve Enterprise - 50 TL
Windows Server 2008 R2 Datacenter - 70 TL
Windows Server 2008 R2 Web - 30 TL