hostleyle çalışalı 1 hafta olmasına rağmen problemlerimi hiçbir şekilde gideremediler. daha doğrusu onlara ulaamadım. ne mail yolu ile bir geri dönüş yaptılar ne de telefon yolu ile. zaten sitelerindeki telefon numaraları da calısmıyor. çok saçma sapan bi yer. telefon arayıp kendılerıne ulasmayı deneyın. ulasamıycaksınız. emınım kı sıtede yazan adreslerıne gıdın

orda oyle bır fırma bulamayacaksınız. firma demek de dogru olmaz. orda oyle bır sey de yok

sıtemın yedegını ve verıtabanımı alacagım. ancak orda bıle problem yasıyorum. verılerımı tek tek elle kopyalayıp aldım. suanda da plesk de problemler var. hostley ile hiç bir şekilde çalışmayı denemeyin!!!
zaten hostbul.net den de bılgılerını kaldırmıslar.