Goddady'nın kazığına geldim backorder çektim namejet 69$'dı pahalı geldi. Herşey son 2dk kadar güzel geliyordu son 2dk kala biri teklif vermeye basladi 20dk içinde 14$'dan 80$'a geldik son 100$ dahasını vermem dedim direk 20$ adamada fazla geldi herhelde çekildi

, alıp almamakta kararsızdım aldım