http://alkmaar.blogcu.com/domain-i-d...tescil/6295211
dns park üyeliğini yapacaksınız ve ardından isimtescilden ns1.dnspark.net ns2..... yapacaksınız anlamayacak bir durum yok...
iki seçenek var ya dns park işini yapacaksınız yada kapalı kalacak bu kadar basit aradaki fark dns park ile açılıyo kolay gelsin herkese bu dedğim yöntemle 3-4 arkadaş sitesini açtı, diğer arkadaşların keyfi bilir