Sizin oralarda kodlama 250 TL olabilir ancak yaptığınız şey saygısızlık birde -rep atıyorsunuz ben fiyatımı verdim ister yaptırır ister yaptırmazsınız ama verdiğim fiyata saygı duymak zorundasınız.
Sizin bu işlelere biçtiğiniz değer ile bizimki bir olmak zorunda değil sizin sitediğiniz fiyatlara yakın fiyat vermek zorunda da değiliz. Herkes kendi emeğine zamanına kendi istediği kadar fiyat biçer işine gelen çalışır işine gelmeyen çalışmaz.
5sayfalık bir tasarımı joomla tema haline çevireceksiniz ve 250lira istiyorsunuz. Hayırlı işler...
Ben o fiyata hazırladığım panel tasarımını php kodlatır joomlaya gerek duymam...
merak ettiğim bir konu daha var

siz bu 5 sayfalık şirket sitesi temasını giydirmek için 250lira istiyorsunuz yine kendi kodladığım daha kapsamlı üniversite sitesi için ne kadar istersiniz merak ediyorum
Neyse kim kime tutturursa hayırlı işler..