Konu
Bu Tasarıma Devam Ediyimi ?
08-06-2010, 16:21:57
#17
nightclub
Orjinalinde oynama yapmışsın ama güzel
Ancak o dediğim 2 fontun da olmaması imkansız, çünkü onlar orj. pc fontudur :S