SkyLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eski konuları neden hortlatıyorsunuz?
Tam 1 sene önce yukarıdaki mesajı yazmışım. Şimdi tekrar yazma gereksinimi duydum.

Eski konuları neden hortlatıyorsunuz arkadaş, rahatsız mısınız ?