Konu
Erkekte kısa boy sorununu...
08-06-2010, 14:29:59
#106
Exwore
Anybody adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Boyumuz 1.90 yav.
Allah'a şükür basketbolcuyuz da fiziğimiz var
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-..._7364315_n.jpg
evet buda benim baksana kocaman