sifirdb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam benim de 3 tane isimtescil den blogger sitelerime yönlendirilmiş sitem var.. Giremiyordum, denemediğim dns kalmadı en sonunda dns leri kaldırdım, Dns geçmişini de temizledim şimdi rahat rahat girebiliyorum..

nasıl kaldırdın dns dostum açıklayabilirmisin. ben ihs kullanıyorum... aslında bizim girmemiz sorun değilde ziyaretçilerimiz nasıl girecek? ben giremiyorsam onlarda giremez ((