Konu
nokia 5800 için video player?
07-06-2010, 23:32:57
#8
akmaster_91
fatihbaz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
eyv.ama çalıştıramadım,sertifika hatası veriyor
http://www.maxicep.com/symbian-v9-4-...ma-197573.html
bi bak istersen