_KaRTaL_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Akıl var mantık var... Şimdi facebook'a entegre olan birşeyi zaten pcye yükleyipde neden durduk yere pcde yer kaplamasına izin vereyimki hem msn varken faceden kim sohbet edecek?
Arkadaş sizi zorlamıyorki ayrıca tanıtım yazısını okudunuz mu?
Ne kadar çok konu baltalamayı seviyoruz.

Yazılım için teşekkürler eline sağlık.Birde masaüstüne msn şeklinde inerse güzel olur.