DiegoLugano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Simge durumuna küçültünce msnin yanına küçülmesini saylayamıyormuyuz acaba? Teşekkürler güzel düşünmüşsün
notifyIcon ve contextMenuStrip ilave ederse bu dediğiniz olur sanırım