SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Google ' nin insiyatifine kalmış bir durum. Belki 4 gün boyunca millete tıklatıp şimdide geçersiz tıklama diye mail gönderiyorsun. Böyle yaptın demiyorum , Google böyle algılayarak banlayabilir. 4 gün uzun bir süre çünkü.
google sahte tıkları algılamış zaten normalde tık başına 0,25 civarı veriyor 70 tıka 1,32 vermiş