Konu
LOGO=$1 (sadece haftasonu)
07-06-2010, 18:24:51
#7
OrjinalWebCi
Üyeliği durduruldu
1$ a logo diğer tasarımcılara siz salaksınız demek gibi birşey oluyor.Neyle yapıyorsun logoları ve vectör kullanıyor olabilirsin.Vectör + Üstüne Yazı 1$ yazsanız bence daha iyi olurdu