Konu
Lisede 3 zayıf ile geçiliyor mu?
07-06-2010, 02:42:33
#6
BarCode
BuRacK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Düz lise.
İngilizcenin 2. notu e-okul'da yazmıyordu da konuyu açarken aklıma geldi. Yanlışlık oldu o yüzden.
Bütünleme nasıl oluyor?
Yaz sınavları..