http://www.tolgasen.com.tr/facebook-messenger.html adresine girip yazma sebebimi okursan ne için yazdığımı görebilirsin. Bütün herkes biliyodur heralde sohbeti ayır demeyi. Direk masaüstünden girmek varken?
Neyse sen oraya girme ben alıntısını yazayım.
Alıntı
İnternete EDGE ile bağlandığım günlerde msn açılmıyordu. Facebook aşırı yavaştı ve çoğu zaman kişiler görünmüyordu.
O sebepten ziyade bu programı yazdım ve kişilerle bu yönde konuşuyordum