ShekerChi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet cortes dediklerine katılıyorum, şifrelemeyi yapıp fonksiyonu dll içine koymak aklıma gelmişti fakat bilgim olmadığı üzre yapamamıştım, paylaşımın için teşekkür ederim.
Bilginizin olmadığı konu kriptografi mi? DLL oluşturma mı? Kriptografi ise anlatmam çok uzun sürer araştırmanız daha mantıklı olur Uzun süre kriptografi ile ilgili araştırma yapmıştım ve gerçekten uzun bir süreç gerekiyor. DLL oluşturma ile ilgili ise özelden görüşelim ben size detayları aktarayım biraz vb biliyorsanız DLL dosyanızı oluşturursunuz.

İyi Geceler..