ben kurarım,ben bu işte ustayım diyen arkadaş(lar)var ise sorunsuz yapabilecek varsa iletişime geçsinler..birde illa windows vps mi olması gerekiyor ?
Evet win. vps olması şart çünkü en sorunsuz çalıştığı sistem odur.
Ücreti karşılığında kurulumunu yapabilirim.
İlgilenirseniz pm atmanız yeterli.