Merhaba arkadaşlar bende 2 adet domain var ikisinide aktif etmek için maskesiz yönlendirme yaptım..bi arkdaşım maskeli domainin asıl siteye (normal domainime) zarar verdiğini söylemişti ve maskesizi tavsiye etmişti..
görüşlerinizi bekliyorum