Konu
maskesiz domain yaptım
06-06-2010, 23:42:32
#1
badem21
Merhaba arkadaşlar bende 2 adet domain var ikisinide aktif etmek için maskesiz yönlendirme yaptım..bi arkdaşım maskeli domainin asıl siteye (normal domainime) zarar verdiğini söylemişti ve maskesizi tavsiye etmişti..
görüşlerinizi bekliyorum