Düşünce güzel de bence yer yanlış.Çünkü fazla ses getirmeyeceği ortada ne yazık ki bu yüzden direkt sonuca ulaşılabilecek yerlerde yapılmalı.Örneğin yetkili kurumların binalarının önünde falan gibi ya da dilekçeler yapılmalı bir mektup falan da olabilir ayrı sayfalar halinde bu metni imzalayanlar şeklinde bir posta gönderilebilir.