schreck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Radmin de iyi programlardan
ama teamviewer i tavsiye ederim.
hocam dedigim gibi şifre istiyor sürekli:S yoksa çok kaliteli kullandım


NixNetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En basit ve kullanışlı yöntem logmein olacaktır.
www.logmein.com da hesap açıp bilgisayarınızı ekleyin.
hocam tam olarak kullanımı nasıl ki bunun ?