TiHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam siten de hala virüs var sil bence
arkadaşım dosyaları yeniledim Eset nod32 kullanıyorum ve siteme girdiğimde virüs uyarısı almıyorum acaba virüsten tam anlamıyla kurtulmuşmuyumdur