YUKARDAKi yorumum için Bİ GEREKSİZ/GERZEK arkadaş -rep VERMİŞ Kendisine Çok teşekkürler... SHOW YAPAN MUHTEMELEN KENDİSİ.... R10 Yönetiminin artık bu rep konusuyla ilgilenmesi gerekiyor bana göre. Biz o rep'leri böyle GEREKSİZ insanlar eksi(-)'ye çevirsin diye kazanmıyoruz....