Zaten ben uzun süredir domain almıyorum. Fırsatım olursa da isimtescildeki domainlerimi transfer ediyorum. Ama müşteriler genelde hosting & domain ödemesi hakkında bilgi verdiğimizde ya son güne bırakıyorlar ya da gününü geçiriyorlar. Böyle olunca da transfer imkansızlaşıyor. Bende Türk firmasından domain alma taraftarıyım ama böylesi de işkenceden başka birşey değil bizler için.