Konu
İsimtescil, yeter yaaa...
06-06-2010, 16:54:54
#5
trafo
isimtescilden çoğu kişi gibi bende mağdururum sırf bu yuzden domaınlerımı artık godady uzerınden register ediyorum milliyetci birisiyim turk kazansın dıyorum ama yapacak bişey yok gavur daha iyi iş yapıyor ve hizmet veriyor