ben teşekkür ederim @AKServer,
@vetmaster geçmiş olsun. bir kaç kişi daha mağdur sanırsam aramalar öyle gösteriyor.
türkiye 'den sağlayıcı olmadığından biraz uzun sürer ki, bu tarz siteler artık eskiye göre daha çok iş yapıyor. telekom youtube, sites.google.com gibi hizmetleri engellediğinden dolayı bir çok kişi openDNS kullanıyor. ve rahatlık ile bu sitelerden haberdar olmadan giriş yapabiliyor. kullanılan tarayıcılar ve yazılımların çoğu tehlikelerden geç haberdar olup kişiyi haberdar edemiyor.