ya bu 3 üncü 2 sene once bırı paypal satıyorum ne olur al dedı cok ıhtıyacım var dedı 400 dolar paypalı aldık .dısputemi ne koydular. paramız eksı oldu aerikaya ğidesimiz tuttu.orta yakalanmayalım dıye 400 doları paypala odedık.sonra gecenlerde blog actım.post atılır dıye yazanlar vardı.halada var .bızde attırdık.600 tane anlastık 30 tane atmadı parayıda pesın verdık.ustune ustluk bırde baktım r10 da zıyaretcı gelıyor bloga .baktımkı konuların sahıbı acmıs agzını yummus gozunu bıze.konular alıntı dıye yezmamısın dıye. buda 3 uncu kazık.vrus programı kurulu degıldı .tıklayıp exe sını kurayım derken exe kayıplara karıstı.o zaman anladım .