seoMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorunsuz çalışan sesli chat oda kurma programı ücretlisi tek oda 30 tl ama ben programını buldum bedavaya 100 lerce oda açabilirsiniz.ben denedim çalışıyor Sizlerle paylaşmak istedim umarım işinize yarar.







seoMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla ben tarattım virüs falan çıkmadı oda kurmaya çalışıyorum program ingilizce pek çözemedim zaten alıntı yaptım ama kurmaya çalışıyorum.

Ne geri adamsınız ya. Başta alıntı olduğunu söylemiyorsun (zaten alıntı falan da değil milleti yemeye çalışma), kurdum çalışıyor yazıyorsun ilk mesaja, sonra da gelmiş alıntıydı zaten ben kurmaya çalışıyorum diyorsun. Sizin gibiler yüzünden kimseye güvenemiyor insanlar. Banlanmayla temizlenmiyor ki, kökünü kazımak lazım bu gibilerin. Milleti salak sanıyorlar.

Bu sistemin böyle bir açığı olsa, dosyaları böyle indirilebilse, dünyadaki o kadar seslichat uzmanlarının hiç birisi yapamıyor sen mi buldun da indirdin? Sen mi çalıştırdın? O zaman neden tüm dünyada sadece Speaky, Segital (bunun dosyaları da Speaky'den alınma dosyalar zaten), SesliSistem, VoiceWeb gibi 4-5 adet sistem var?

Arkadaşlar böyle bir kopya vs. sistemi şu an için hiç bir yerde yoktur. Kimseye inanıpta böyle birşey indirmeye falan çalışmayın. Şu an için sadece sahtekarlıkla karşılaşırsınız bu durumda. Şekil 1-A.