kardesım bız yedık trajanı report etsem ne olacak .yalanmı soyluyoryz.ındır bak .bendekı salaklık 119 kb lık programmı olur.3 uncu oldu r10 forumdan bu sekılde kazık yemem .ama bu sefer susmıyaxagım .bunun acısını cıkarıcam