SanTieG0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhtemelen arkadaşlarına tıklattın hocam. 2 kişinin girip , iki kişinin tıklaması pekde mümkün değil açıkcası.
değil arkadaşlarıma tıklatmak, kendim kafeden girince bile tıklamıyorum