Fujitsu Siemens diyorum. Diğer laptoplara oranla çok uygun bir paraya aldım ve tek bir sorun bile yaşatmadı. Sessizlik + Batarya kullanımı da cabası. Kullanan başka bir tanıdığım da oldukça memnun.
Yeni laptopum da Fujitsu'dan başkası olmaz hâliyle.
'NOT': Yorumum fiyatına göre

Yoksa Q7'ye binmek var, Hacı Murat'a binmek var. Bizimkisi G.Punto fiyatıyla, Passat'a binmek gibi birşey