lg almıştım 2 ay kullandım servislik oldu. en sonunda lg para iadesi yaptı ve lenovo aldım. 5 aydır kullanıyorum. Allah'a şükür hiç bişey olmadı. [Nazar Değmesin, Maaşallah ]

oyum lenovo ya