Merhaba arkadaşlar ben link alımı yaparken genelde aşağıdaki kodu kullanıyorum
sizce aşağıdakilerden hangisi ile daha fazla verim alınabilir.?

kullandığım kod

<a title="oyun , oyunlar , oyun oyna , flash oyun " target="_blank" href="http://www.siteadı.com">
oyun oyna</a>


örnek kodlar

<a href="http://www.siteadı.com">oyun oyna</a>

<a href="http://www.siteadı.com" title="oyun , oyunlar , oyun oyna , oyunlar vs vs">oyunlar</a>

sizce hangisi daha iyi?