demiştiniz ondan dedim wordpress ne kadar yapılırsa yapılsın matığından şaşamıyor o yüzden dedim, sistem aynı tema ve kullanış farklı ama ginede hızlı ve güzel temanız... sonunu merak ettim bakalım şaşırcakmıyım...
Ben o anlamda demedim örnek vermek gerekirse adhood wordpress tabanlı olduğunu duydunuz mu? Baktığınızda wordpress görünümünü veriyor mu.
Siz bu anlamda söylüyorsunuz.
Ben ise şimdiki tema ile hiç bir benzerlik olmicak sadece alt yapı olarak o kullanılacak.