Konu
Değer Biçermisiniz..
05-06-2010, 04:59:52
#2
dextroit
Bence fazla bir değeri olmaz anca reg ücreti edecektir. R10' da satarsan max rakam reg ücreti olru en iyisi domaini değerlendirmen.