bu adamla kim röportaj yapacak açıkçası merak ediyorum. Adam sanırım orduda, çok tatlı bir şivesi var, gözlükleri 79 rayban manyak yakışmış dayıya. Yakında caddelerde sokaklarda lengeli fötrün altına klasik raybanlarla yürüyen insanlar görürsek şaşırmayalım