x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şükür buldum

http://www.csoyna.net/cd-key-already...in-cozumu.html
buyur hocam bu çözümü o keyi çok kullanan oldugu için kabul etmiyor. keyi deişiceksiniz regedittende degişiyordu ama tam hatırlayamadım onu.
KEY sorunu yaşıyanlar giriş için farklı bir key vericem PM atan 2-3 kişiya fazla vermiycem gene aynı sorun yaşanmasın diye.

Birdaha key yeri gelmiyor diyen varsa şifreyi vericeklerim arasında onlarada Teamwiaver aracılığıyla yaparım.