Konu
bitti
04-06-2010, 17:17:29
#1209
Cr4zYStyLe
x2841x adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
şükür buldum
http://www.csoyna.net/cd-key-already...in-cozumu.html
buyur hocam bu çözümü o keyi çok kullanan oldugu için kabul etmiyor. keyi deişiceksiniz regedittende degişiyordu ama tam hatırlayamadım onu.
KEY sorunu yaşıyanlar giriş için farklı bir key vericem PM atan 2-3 kişiya fazla vermiycem gene aynı sorun yaşanmasın diye.
Birdaha key yeri gelmiyor diyen varsa şifreyi vericeklerim arasında onlarada Teamwiaver aracılığıyla yaparım.