Merhaba,

Birşey sormak istiyorum ? Veri merkezi olarak Nixcon u gösteriyorsunuz.Eklentiler bölümünde ise şöyle bir ibareniz var.

" Bandwith ( 33 TB'ye Kadar Arttırılabilir ) "

Türkiye veri merkezlerinde böyle bir olanak var mı ?