Resmin üzerindeki bu yazıyı bir yerde görmüştüm, bir ara böyle bir fotoğraf yapmıştım,
Hepsi çok güzel paylaşımların emeğinize sağlık, bu fotoğrafın da hoş olduğunu düşünüyorum..
Teşekkürler.