Konu
Ultra Jenerik [ Behiye.com ]
04-06-2010, 14:47:51
#4
cagdaswoo
İşte şimdi oldu arkadaşım... R10 Kurallarına uymamız gerek...
Not: Cevap kalabalığı olmaması açısından önceki yazdıklarımı siliyorum...