Merhaba arkadşlar.
Geçen hafta konu açmıştım bu konuda. Banka hesap bilgilerimi girdim, 10 gün içerisinde ödeme göndereceğiz, miktarını girip onaylayın gibi bir uyarı çıktı.
İlk ödeme 0,50 olarak geldi. Bununla 2 hakkımı bitirdim zaten bilinçsiz bir şekilde. İkinci ödeme 1,67 olarak geldi. Toplamda 2,17 girmiştim yanlış hatırlamıyorsam ve son hakkım kaldı şu anda.
İlk ödeme 0,50
İkinci ödeme 1,67
Şimdi ben gelen ödeme kısmına bu iki ödemenin toplamını mı yazacağım, son gelen ödemeyi mi yazacağım?
Teşekkürler.