Konu
Asp hakkında bir soru
04-06-2010, 11:40:37
#1
By_OzGuN
merhaba arkadaşlar bir sorum olacak.
<!--#include file="connections/baglanti.asp"-->
bu satır bir sayfada 2 defa tekrarlanırsa ne olur? tekrarlanma sebebi nedir?
yardımcı olursanız sevinirim. teşekkürler..