merhaba arkadaşlar bir sorum olacak.

<!--#include file="connections/baglanti.asp"-->
bu satır bir sayfada 2 defa tekrarlanırsa ne olur? tekrarlanma sebebi nedir?

yardımcı olursanız sevinirim. teşekkürler..