hocam demekki tam özgün değil yazılar ben kendim yazıyorum makalelerimi özgün alexa hafif kıpırdama oluyor ama o konulara birde iyi yorumlar gelince "teşekkürler" "süpermiş" gibi değil adam gibi yorum gelince alexa hafif hafif oynamalar oluyor.