
Satıyonmu diye sorarmışım

Hadi hayırlı uğulu olsun kişisel bir blog kurarsan fena olmaz (:
kendi kodlamam guzel bir blog tarzında bişey yapmayı dusunuyrum
ama hala dusunce içindeyim bakalım
bu aradabi çok isim domaini biz uzantıları dusmus heralde aynı kişideydi bıraktı bu işleri uzatmamıs