felek28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Satıyonmu diye sorarmışım
Hadi hayırlı uğulu olsun kişisel bir blog kurarsan fena olmaz (:
kendi kodlamam guzel bir blog tarzında bişey yapmayı dusunuyrum
ama hala dusunce içindeyim bakalım

bu aradabi çok isim domaini biz uzantıları dusmus heralde aynı kişideydi bıraktı bu işleri uzatmamıs