N2Lock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yardımcı olabilirim.
Pm attım.
Tarihi Görüyormusun ? Bu Arkadaşla Çalışmanızı Önermiyorum Altı Üstü Flash Menü Hemen Yaparım Dedi 4 Gün Oldu Hala Ortada Flash Menü Felan Yok

- Trader Aldınız.