ip erişimi engelleyerek bu işi çözemeyecegini bende biliyorum ancak son 2-3 gündür farklı ağlarda gözlemledigim 2-3 gündür acayip yavaşlama oldugu yönünbde internetin . biri ve koç adsl in yaptıgı acıklamayı görünce aklıma gelenin gerçekleştigini gördüm şu anda youtube girebiliyormusunuz ? yada google.com a girince sayfa yükleme sırasında beklemiyormusunuz status barda bir aranacak kelime girerken clients1.google.com bekleniyor demiyormu ? feedburner.google.com açılıyormu ? işte bu durumlar telekomun böyle bir hamle yaptıgını dogruluyor malesef umarım bunun yanlış çözüm oldugunu algılar yetkililerden biri..