Söyledikleri klasik şeyler değil, konuşmaları hoşuma gitti.

Özellikle de;

"İtalya’da oynamaya başladığım andan itibaren 5 sene arka arkaya çok önemli ödüller kazandım. 1 numaralı skorer oyuncu, 1 numaralı atak oyuncusu, en çok sayı yükünü çeken oyuncu ödüllerini aldım. Tabii ki kazandığım kupalar ve ödüller benim için bir tecrübe ve bunlar geride kalan şeyler. Bunlar beni bir yerlere getirdi. Ama bundan sonra ben tüm bilgi ve birikimimi, tecrübemi Fenerbahçe için vereceğim. Kupalar bir ölçüdür ama bundan sonrası da çok önemli. Ben bireysel anlamdaki başarılarımın yanı sıra bu camianın bir parçası olmak istiyorum ve elimden geleni bu kulüp için harcayacağım."

bölümü.

Hayırlı olsun.