erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence hepsi aynı.. Konunu bölmek istemiyorumda benimde bu konuyla ilgili sorum olucak. Sabuka kaydı alırken ne kadar ödüyoruz?
5 tl.