Konu
istanbul'da en uygun sürücü kursu ?
03-06-2010, 13:38:26
#4
maskeLiGenc
Erol adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bence hepsi aynı.. Konunu bölmek istemiyorumda benimde bu konuyla ilgili sorum olucak. sabuka kaydı alırken ne kadar ödüyoruz?
sabıka kaydı alınırken adliyeye 5TL ücret ödenmektedir.