Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence hepsi aynı.. Konunu bölmek istemiyorumda benimde bu konuyla ilgili sorum olucak. sabuka kaydı alırken ne kadar ödüyoruz?
sabıka kaydı alınırken adliyeye 5TL ücret ödenmektedir.