Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel olmuş ama logo daha iç açıcı olabilirdi. Erzurumdan güzel bir manzara vs...
Yorum için teşekkürler hocam..
Şimdilik Logo Böle ileride değişeğiz..